Verzendingsbeleid

Bij VestraGear begrijpen we hoe belangrijk het is om je avontuurlijke uitrusting zo snel mogelijk te ontvangen! Daarom doen we ons best om je bestelling snel en zorgvuldig te verwerken en te verzenden, terwijl we de hoogste kwaliteit in verpakking en zorg garanderen.

Verwerkingstijd Bestellingen
Na het plaatsen van je bestelling hanteren we een verwerkingstijd van 1-2 dagen om je items zorgvuldig in te pakken en klaar te maken voor verzending. We zorgen ervoor dat je outdoorbenodigdheden in de best mogelijke staat aankomen.

Geschatte Verzendtijden
Zodra je bestelling is verwerkt, zijn de geschatte levertijden afhankelijk van je locatie:

  • Nederland & België: 4-6 werkdagen

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mailmelding met een trackingnummer, zodat je je pakket kunt volgen. Als je vragen of zorgen hebt over je zending, neem dan gerust contact op met onze toegewijde klantenservice via e-mail op info@vestragear.nl of telefonisch via +31 06 10314035, en wij helpen je graag verder.

Verzendopties
We bieden de volgende verzendopties aan om flexibiliteit te garanderen:

  • Gratis verzending
  • Verzekerde verzending (Incl. Track & Trace) - €3.95

Defect of Verkeerd Product?
We begrijpen hoe vervelend het kan zijn als je product beschadigd of onjuist geleverd wordt. In dat geval sturen we je éénmalig gratis een nieuw pakket toe. Helaas kunnen we bij de eerste vervanging geen terugbetaling aanbieden. Is het vervangende product ook defect? Dan zullen we het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

Verloren of Geretourneerd Pakket?
In het zeldzame geval dat je pakket verloren gaat of niet wordt geleverd door een logistiek probleem, sturen we altijd een nieuw pakket voordat we overgaan tot terugbetaling of retournering.

Niet Thuis bij Bezorging & Ophalen bij het Postkantoor
Als je pakket bij je thuis of op een postkantoor wordt afgeleverd en niet wordt geaccepteerd of opgehaald, heeft VestraGear de bezorgkosten al gemaakt. Indien het pakket wordt geretourneerd aan de leverancier, behouden wij ons het recht voor om €15 in te houden van het terug te betalen bedrag.

Annulering van Bestellingen
Om een snelle verwerking te garanderen, worden alle bestellingen direct in ons fulfilmentsysteem geplaatst. Helaas is het daarom niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst.

Wij waarderen je begrip en medewerking. Heb je verdere vragen? Neem gerust contact met ons op – wij staan klaar om je avontuur soepel en zorgeloos te laten verlopen!